Класичні японські мотоцикли 90-х років, з двигунами об'ємом в 400 кубиків.

Опубліковано motoukraina1 10.01.2017 0 Коментарі

Мабуть , самими популярними мотоциклами в Росії, Україні і взагалі в світі є < strong> класичні японські мотоцикли 90х років з об'ємом двигуна в 400 кубиків . Про кількості випущених мотоциклів говорять цифри перепродажу . В рік їх перепродується просто колосальне кількість . Варто лише забити в пошуковику , або на будь-якому популярному , спеціалізованому ресурсі по продажу мотоциклів , наступний запит : « Продаж 400 кубових < / span> мотоциклів » ;, і ви в це переконайтеся самі .

Завдяки тому , що майже < / span> всі 400 кубові японські класичні мотоцикли 90х років дуже сильно схожі один на одного , в < span class = "word"> народі ці мотоцикли об'єднали в один клас , і прозвали « корости » ( з - за обсягу в 400 < span class = "word"> кубиків ). Таку « неабияку » популярність « корости » придбали завдяки ряду сильних якостей властивих цього класу , а так ж закону про обмеження потужності , чинному в Японії того < span class = "word"> часу
. Так як більшість японських мото виробників орієнтувалися на внутрішній ринок , всі « корости » мають однакову потужність обмежену законом на показнику 53 л . з . і обсяг в 400 кубічних сантиметри . Звідси така схожість в характерах « чесоток » від різних виробників . Все - мають високо спритні < / span>, верхові двигуни відкривають свій потенціал до 11 тисячам оборотів .

Зовнішній вид « чесоток » від різних виробників теж не блищить різноманітністю . Все як на підбір схожі , і описуються одним словом - « класика » ;. Велика хромована фара головного освітлення , здвоєне сидіння для водія і пасажира . Класична посадка , і компоновка < / span>, розміщення органів управління на кермі .

На даний момент ці мотоцикли користуються « особливим » попитом . Більшість купують ці мотоцикли хлопців , це початківці байкери , тільки приобщающиеся до світу мототехніки . Тому сьогоднішня роль цих мотоциклів в сучасному світі , наближена до ролі шкільної парти . Відучившись водити , отримавши основні < / span> навички водіння , вони продають свої мотоцикли іншим новачкам , а самі пересідають на більше потужну техніку .

Ну і останньої , одній з самих сильних сторін цих мотоциклів є їх надійність . Живим свідченням цього є всі нині існуючі « корости » ;. Більшість з них були зроблені кілька десятків років <назад / span>, і при це вони залишаються в « пристойному » стані . Така висока надійність , хороші < / span> динамічні характеристики , класичний зовнішній вид , і не висока вартість , зробили ці < span class = "word"> мотоцикли повально популярними під всім світі .

Написати коментар