Мопед Верховина і його історія

27.01.2016 0 Коментарі

Серед всієї мототехніки, яка була проведена з моменту створення конструкція мотоцикла, мало яких моделей отримали таку популярність, як знаменитий мопед Верховина. З радістю і посмішкою згадуються часи, як ти юний гнав двоколісний механізм,   намагаючись запустити його в руху і з вітерцем прокотитися по дорозі. Історія виробництва цього мопеда йде з далеких 60-х років, де на львівському заводі в 1958 році були випущені перші моделі цього транспортного засобу. Всього лише за рік з конвеєра було випущено близько 50 тисяч цих моделей, які так полюбилися радянському мотолюбителів.

Назва « Верховина » використовувалося лише до 1980 років, після чого нові моделі отримували назви типу ЛМЗ-2.159. За своєю конструкцією Верховина є веломопедом, тому попередники цієї моделі мали назви Мотовелосипед В-902, Легкий мопед МВ-042 « Львів'янка » ;, Легкий мопед МП-047 « Тиса » ;. Довго говорити і розповідати про ці моделі не потрібно, адже їх пам'ятає кожен і з легкістю зможе дізнатися її тільки за зовнішнім виглядом. Наступні випуски нових моделей цього мопеда мали нові включення і модернізації, які значним чином збільшували його потужність і комфортабельність.

  Так в 1973 року випускалися моделі з мотоциклетним сідлом і зміненим бензобаком. Мотор також не пройшов без модернізацій і вже з літрового, перетворився в більш потужний і довговічний механізм. Верховина-5 виготовлення 1975 року одержала змінений зовнішній вигляд, де горизонтальний бензобак, багажник і передня вилка поліпшили технічні показники мопеда. Останні моделі цього транспортного засобу – Верховина-Спорт і Верховина-Турист явно відрізняються від тих перших модернізація. Вони є унікальним у своєму роді і багатофункціональним механізмом для щоденного використання.