Вся правда про Мінськ d4 125

Опубліковано motoukraina1 29.10.2019 0 Коментарі

Мінськ d4 125 був випущений спеціально, щоб знизити кількість дешевих мотоциклів, які у величезній кількості приїжджали з Китаю. Однак даний мотоцикл сам був тісно пов'язаний з Китаєм. Коли він розроблявся, країна переживала не найкращі часи. Тому закуповувати комплектуючі доводилося у китайських колег. В результаті тісної роботи китайців і білорусів, вийшов вдалий мотоцикл, який швидко поширився.

Це відносно дешевий «апарат», але він володіє красою і хорошими параметрами. Для багатьох мотолюбителів, Мінськ d4 125 став першою моделлю, так як він відмінно підходив для вдосконалення управління мотоциклом. Також він підходить для щоденного використання, так як має якісними і міцними деталями. Ще він відмінно пересувається на грунтових дорогах, так як має гарну прохідність.

Так як це бюджетний мотоцикл, розробникам довелося піти на різні хитрощі. Саме так і з'явилися різні гальма, ззаду барабанні, а спереду дискові. Що стосується підвіски, то вона найпростіша. Вона була проведена за встановленими стандартами 80-х років. Також, тут мізерна приладова панель, яка не має ніяких розширень. Ще вона відверто китайська, так як купувалася готовим модулем. Однак незважаючи на велику кількість китайських деталей, мотоцикл довговічний і надійний. Така якість було досягнуто хорошою перевіркою і обов'язковими тестами.

Переваги:

Висока зносостійкість всіх компонентів. До всіх важливих вузлів поставилися уважно і з великою відповідальність. За довгі роки експлуатації, не було зафіксовано серйозних проблем пов'язаних з коробкою передач.

  • Вага. Мінськ d4 125 важить дуже мало, а точніше 100 кілограм. Завдяки цьому з ним можна впоратися навіть поодинці.
  • Великий обсяг бензобака. На одному повному баку палива, можна проїхати більше 300 кілометрів.
  • Витривалість. Даний мотоцикл здатний долати найскладніші перешкоди.

Недоліки:

  • Підвіска. Тут вона дуже слабка. При великий навантаж вона сильно просідає. Також вона виготовлена ​​з неякісної сталі. Через це вона найбільше схильна до корозії.
  • Задній гальмо. Заднє барабанне гальмо має низький ККД, на відміну від переднього дискового. В аварійних ситуаціях часто відпрацьовує тільки переднє гальмо.
  • Віброізоляція. При високих оборотах двигуна, підвіска входить в резонанс, через що вібрує весь мотоцикл.

Написати коментар